Semester

Har haft min blogg vilande ett tag. Skrev lite i Helges blogg ett tag, nu gör jag ett nytt försök i båda tills jag kan komma på någon bra lösning att sammanfoga våra bloggar.

Gick på semester idag efter att ha jobbat ett halvår efter föräldraledigheten. Eller ja semester, måste nog sitta en stund i nästa vecka. Har inte fått alla budgetsiffror och behöver cirkulera dem till cheferna så att de blir färdiga med det underlag jag behöver till att sammanställa budgeten efter min semester.

Ja va händer annars, skulle ha tränat både måndag, onsdag och idag, men halsen satte stopp för det. Jag som hade kommit igång så bra. Ja, ja, jag kör på nästa vecka istället, får ta och börja lite försiktigt med några joggingrundor. Borde ju vara i någorlunda form till Vasastafetten.

Nä, ta tag i lite tvätt, kanske fundera om man ska ha midsommarkrans imorgon eller inte.

Tjing tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0