Sommar och sol

Har funderat ett tag på det här med bloggen och idag kom jag fram till att behålla den och verkligen väcka liv i den. Så jag hoppas det finns någon där ute om läser, om inte så får jag se till att ge adressen till fler tänkbara läsare =).

En veckas semester har gått förbi. Veckan har tillbringats i Öjersjö, Främmestad, Grästorp och Sydkoster i Västra Götalands län. Söndagens (4/7) tänkta Lisebergs-besök blev flyttat till onsdagen (7/7) då Johan och jag hade en trevlig eftermiddag på Liseberg, det blev inte så mycket åkattraktioner eftersom köerna ringlade sig långa, men vi kom därifrån med lite vinster i alla fall. På söndagen åkte vi tillsammans med min barndomsvän och hennes familj till Gräfsnäs och åkte med ånglok mellan Gräfsnäs-Anten. Efter motionsrundan på måndagsmorgonen begav vi oss vidare mot Alingsås där vi intog lunch med en annan nära vän, tog även en cykeltur till Nolhaga-parken för lite fika och lek innan vi fortsatte till Främmestad.

Tisdagen spenderade vi med lillebror och hans tjej vid Hunneberg och Älgens dag, besökte mor på jobbet, spelade lite minigolf och åt lite glass.

Onsdagen blev det ett besök till uppväxtorten Nossebro och mormor och sen Liseberg för att sedan sova hos farmor i Grästorp. Torsdagen blev rätt lugn, tog en tur till Barne-Åsaka och Fåglum sen lite lek med lilla Moa.

För mig kom veckans höjdpunkt på fredagen när vi skulle åka till Strömstad och ta båten över till Sydkoster. Där jag lekte om somrarna som barn.

Här bjuder jag på lite bilder från veckan, återkommer med fler senare.

 







Solnedgång vid Rörvik, Sydkoster

Kommentarer
Postat av: Ellis

Roligt att se lite bilder och liv från din blogg! =)

Vi ses ju om en vecka, det ska bli kul!

Kram

2010-07-11 @ 20:04:26
URL: http://www.metrobloggen.se/paltbarn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0