Jobb och Gävle

Så äntligen kom det några regndroppar igår kväll, fläktade skönt under dagen gjorde det också. Var i Högbo och badade någon timma, hade med oss Lova och Agnes med en mamma och en pappa. Uträttade lite ärenden på eftermiddagen innan vi cyklade och passade Lova medans hennes föräldrar gick ut och åt lite. Det var riktigt mys, men hon har en egen vilja den lilla damen =).

I vanlig ordning vaknade jag strax före halv åtta, men jag tror det måste vara på grund av att lägenheten är så varm. Åkte till gymet och var med på ett core-pass innan jag fixade lite jobbgrejer (mer plus på flex-kontot, eller borde jag ha övertid?). Sedan bar det iväg till Gävle för lite lunch, vi strosade dock mest omkring och kikade. Inhandlade i alla fall två nya fläktar, så nu hoppas vi på mer luft i lägenheten.

Blev bjuden på grillat av svärföräldrarna, blev kvar där en stund när Johan och hans bror cyklade iväg på lite brännboll i Stadsparken.

Det är skönt med semester :-)

Carpe Diem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0