Lugn hemmakväll

Åh så skönt med en lugn hemmakväll - okej när jag kom hem från jobbet var klockan nästan 18.00, men sen dess har jag bara lagat mat, ätit och slappat lite. Jag är helnöjd med sysselsättningsgraden denna kväll med tanke på hur helgen har sett ut =).

I lördags klev vi upp ganska sent, i alla fall för oss, så då fick vi skynda oss ner på stan för att hitta kläder att ha på dopet och sen hem igen och göra oss iordning på en timma. Ja för mig är det klurigt att få tiden att räcka till då jag är en tidsoptimist. Åt oss proppmätta på dopet som för övrigt var väldigt fint, nämnas bör att jag tycker det är mysigt i kyrkan, så lugnt och skönt. Brukar lyckas komma väl till ro när jag besöker kyrkan. Åkte med hem till Johans föräldrar och tillbringade hela kvällen där, jag stortrivs verkligen med mina svärföräldrar =).

Igår for jag iväg till stallet för en skrittur i skogen vilket ledde till att jag ju hitta svamp som jag var tvungen att åka och ta reda på innan jag åkte hemåt. Väl hemma väntade fika och min älskade guddotter Lova =). Fixade lite god soppa och sen iväg på Body Combat och idag har jag nog ont i varenda muskel i hela kroppen *ha ha*. Nej så illa är det inte, men axlar, armar, skuldror och rumpa, imorgon kommer jag säkert känna av magen också efter dagens core-pass - "som man bäddar får man ligga", men "vill man vara fin får man lida pin".

Nu ska jag softa i soffan.

Carpe Diem!

Kommentarer
Postat av: Ellis

Hoppas kroppen mår bättre idag! =)

Försöker deala med mamma att hon ska vara taxi då du kommer! =)

Kramar

2009-09-15 @ 21:27:18
URL: http://www.metrobloggen.se/paltbarn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0