Box

Box är riktigt skoj, men jag känner mig inte alls så trött just nu. Var ju i och för sig tokjobbigt under passet, men precis som med allt annat har jag en förmåga att återhämta mig alldeles för lätt. Skulle ju kunna köra ett pass i gymmet nu om det vore så, men men... Var ju på Body Combat för ett tag sen och då var jag sjukt trött efteråt så får väl försöka komma iväg på ett sånt snart igen.

Imorgon är det stallet som hägrar och på onsdag tänkte jag smita tidigare från jobbet för att köra spinning innan jag åker till stallet och promenerar med hästen. Känns som att jag börjat komma igång lite igen med träningen *nytändning*. På torsdag åker jag till Umeå för att hälsa på E =), får väl ta med mig ett par dojjor och tights och ge mig ut på en löparrunda på fredag när hon jobbar (jag har inte sprungit sen tjejmilen så det kanske är på tiden).

Over and out.
Carpe Diem!

Kommentarer
Postat av: Ellis

Du får väl ta en tur i omgivningarna medan jag jobbar då! =)

Kramar

2009-09-21 @ 21:53:40
URL: http://www.metrobloggen.se/paltbarn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0