Längesen

Ja nu var det riktigt längesen jag skrev i bloggen, men det hinns helt enkelt inte med. Egentligen är det väl inte så mycket som har hänt.

Har varit på mitt livs första elitseriehockey-match och det var skoj =). Var på maskerad för ett par veckor sedan, hur roligt som helst *hi hi*. Med tanke på att vi kom hem klockan fyra på morgonen så kan det inte ha varit annat är roligt - tack för trevlig fest.

Ridit och tränat lite om vart annat och haft en hel hög med mysiga kvällar och helger tillsammans med älskling :P.

Har högar med jobb för tillfället och mitt i alltihop går jag och blir tokförkyld, men känner mig piggare idag - jag får affirmera lite: "jag är frisk".

Snart är det advent, det ska bli mysigt. Ska försöka få med mig älskling att kika på nya julgardiner till köket. Sen ska det inhandlas några få julklappar, undra vad vi ska hitta på till vår lilla Lova-bus i år tro.

Lova-bus ja... hon växer så det knakar, snart gått ett år sedan vi fick förtroendet att bli hennes gudföräldrar, vårt lilla charmtroll är vad hon är. Pratar för fullt gör hon också, snart går hon väl i förskolan.

Nä, kanske ska hitta på något annat än att sitta framför dumburken - på jobbet kan jag ju snart stå och jobba, det ska bli grymt skönt som omväxling.

Carpe Diem!

Kommentarer
Postat av: Lusen

Hej gudmor - jag älskar dig. Du och gudfar är dom bästa :)

2009-11-23 @ 11:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0