Gävle

Igår var Johan och jag i Gävle, betalade för chockladprovning som vi ska på nästa vecka *mumma*, sen gick vi runt och kika lite, tog en fika innan vi for hemåt igen. Alltid mysigt att göra saker på tu-man-hand :P, bara vi två.

Ikväll är han borta med jobbet, min älskling så då sitter jag och tittar på fotboll. Visst är det komiskt *ha ha*. Fast jag har ju varit lite nyttig också ikväll. Plockat undan lite grejer här hemma, hämtat upp lite adventssaker från källaren. Ska förresten bli skönt att få bort lite prylar därifrån snart. Nästa helg hoppas jag att det mesta ryker *weho*.

Fortfarande lite förkylt i min näsa, känner mig dock piggare på kvällarna när man får en chans att "vila" lite.

Nu är det snart night, night här hos mig. So long...

Carpe Diem!

Kommentarer
Postat av: Ellis

Roligt att surra igår, har kommit på en sak till, lakan som passar till en 160 cm bred madrass! =)

Vad kul med chokladprovning! =)

Ha det så bra!

Kramar

2009-11-24 @ 22:26:59
URL: http://www.metrobloggen.se/paltbarn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0