Tjejmilen nästa

Nu går det bara bättre och bättre för varje gång jag är ute och springer. Vågar till och med kalla det för att springa och inte "jogga" längre. Jag känner att jag ökar farten emellanåt.

Var ut i Trebo idag och sprang både långa och korta rundorna, mätte med min nya fina pulsklocka jag fått av Johan i födelsedagspresent (förskott) vilket visar att det blev cirka 7 km, inte illa det inte :). Så ja, ska med all säkerhet springa Tjejmilen den 30:e augusti...

Igår red jag för första gången på några veckor, Gigo har fått vila och vi har bara promenerat med honom. Hoppas att han blir bättre nu. Skrittade bara igår, men det var mycket motorcyklar ute och brummade och det gillade inte Gigo så sista biten gick jag bredvid hem (jag hoppade av i förebyggande syfte). Cyklade till stallet, riktigt härligt. Skönt att det kommit lite värme nu, hoppas bara den stannar.

Nu ska jag se om jag får någon mat i magen, tänkte fixa lite taco-paj av resterna från igår. Johan har åkt till Spanien med jobbet så jag får äta ensam :(.

Carpe Diem.

Kommentarer
Postat av: Johan

Verkar som de går bättre för dig att springa än för mig, dock tänkte jag upp och springa lite löpband imorgon om de inte är så att de är någon annan som är nere på "gymmet" här.

2009-05-24 @ 22:54:06
URL: http://jls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0