Svullen fot

Gah, det här får inte vara sant. Min högerfot är svullen och gör ont på ovansidan. Antingen är den överansträngd eller så har jag trampad snett utan att ha märkt det. Och med tanke på promenader med häst där man hela tiden måste se så att man inte blir trampad på så kanske man trampar på någon sten eller dylikt. Skit också, nu när jag var som mest taggad att ut och springa. Jag får helt enkelt vila någon dag och hoppas att svullnaden lägger sig och att jag inte har ont. Cykel och inte promenad till jobbet blir det ju också så klart och imorgon ska det inhandlas tigerbalsam.

Idag har Johan köpt guitar hero world tour och Metallica *wei* så nu kan jag spela guitar hero igen och vi kan spela mot varandra *hi hi*.

Carpe Diem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0