Nytt kapitel

Det går att likna livet med många saker, oftast brukar jag jämföra det med en stig, men idag väljer jag att jämföra det med en bok. Jag har idag vänt blad och hittar på andra sidan ett nytt kapitel och jag har ingen aning om innehållet. Än är boken inte slut, men det här kapitlet kommer med all säkerhet att bli ett bra sådant. Hur som så känns det skönt - det är nedförsbacke...

Var ut och joggade också efter att Johan och jag varit och kikat på ett hus och hälsat på hans ena kusin med familj som utökades för 16 dagar sedan med en liten tjej *mysigt*.

Joggingturen gick toppen, kändes lätt, gick inte en enda gång. Nu är det dags för tandborsten sedan väntar sängen.

Carpe Diem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0