Vill ha vår - NU

Om jag hade bott hemma-hemma, borta där på Sveriges framsida (ja ialf enligt mig), ja där som säger KEX med [ɕeks]-ljud. Enligt Svenska akademins ordlista och Wikipedia kan man uttala på två sätt - så det så!!! =). I alla fall, om jag hade bott där hade jag haft början på vår nu, fast kanske lite halvtrist väder, lite grått och ruggigt så där. Men här är det kallt, kallt, kallt, kallt, varmt, töväder och kallt, kallt, töväder. Och så håller det på tills man typ som nu nästan önskar man bodde i Skåne där det snart säkert är sommar.

Jag får i alla fall en vecka på Västkusten i år också =), fast denna gången blir det nog mest att vi håller till i Göteborg och besöker både U2- och Madonna-konserter *weei*. Mysigt värre ska det i alla fall bli, Avenyn, Slottsskogen, Hamnen, Feskekyrkan, Liseberg kanske.

Nu ska jag ha en sån där helg då jag inte gör särskilt mycket, inget inbokat *hoppsan*.
Carpe Diem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0