Fest 090228

Igår var vi som sagt hos fest hos lusfamiljen - trevligt var det trots att jag fick nya tröjan nersölad av rödvin. Tokiga lekar dom ska hitta på dom där Nordströms =). Tur var väl att det försvann. Hur som, först parades vi ihop två och två och fick "lära känna" varandra, en del fick ju lite mer väl kända "partners" än andra och sedan var det dags för presentation av den andre fast i jag-form. Jag och Mr P fick äran att presentera varandra så det gick ju hyffsat lätt. Sedan vart det tre lag - tur man hamna i Linas lag ;), man kan ju inte vara med dom där som vann vandringspokalen *ha ha*.

Johan och jag gav upp mellan ett och två *gäsp*. Tack Lottis och Pär för en trevlig fest, nu ser vi fram emot nästa :P. Tack Lottis för hjälp med make-up och lånet av tröjan. Och Lina, lova att inte göra mig så där generad igen...

Idag har vi typ slappat, jag tog en promenad på eftermiddagen för jag kände att frisk luft var det enda som kunde råda bot på min huvudvärk och mycket riktigt det gjorde det också. Passade även på att plocka upp bilen. Har precis ätit lite hemgjort potatismos och stekt korv *mums*. Nu är det mörkt ute så det betyder väl kvällen, ett par timmar kvar till sängen, men det blir nog tidigare än vanligt idag om jag får gissa rätt.

Just jag... grattis till min Anita som fyller år idag också - en stor vacker tulpanbukett till dig och en stor låda choklad.

Carpe Diem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0