Den sanna tidsoptimisten

Det är jag det, jag erkänner. Trodde att jag skulle komma hem klockan 17.00 idag, hinna tvätta, baka bullar och någon kaka och sedan ta en promenad, eventuellt jogga. Men TJI fick jag, ni ser ju vad klockan är och tvätt finns fortfarande i tvättstugan att hämta för att vikas. WHY??? Varför går jag alltid på den? Jag lurar ju bara mig själv varenda gång  *dumhjärna*. Fast jag måste erkänna att jag är duktig att hålla tider inom jobbet. Lämnar in allt i tid och förbereder allt inför möten, men varför kan jag inte vara lika duktig utanför jobbet, lite i alla fall.

Däremot så har jag hunnit vara iväg och fixa present åt älsklingen som fyller år imorgon *tihi*. Flex och att koppla bort telefonen på "tjänsteärende" är bra att ha.

See ya - carpe diem!

Kommentarer
Postat av: Lusmamman

Dumhjärna? Nä, det är ju Pär jue... ;)

2009-04-01 @ 20:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0