30-årsfest

Var på 30-årsfest/-kalas igår i Hofors, det var M som är hemma ett par dagar till från Australien som fyllde år och firades lite. Mycket trevligt var det, god mat, trevliga människor, god dricka och lite singstar och guitar hero =). Johan och jag åkte buss både dit och hem, funkar ju rätt bra att åka buss ändå.

Idag har jag varit på mitt sista möte med brottarklubben - årsmötet och jag måste säga att det känns så oerhört skönt. Jag är lättad.

Just det ja... vårfest med jobbet i fredags kväll också med 1960-talstema (tack Em för lånet av diademet). Jag var iklädd röd klänning med vita prickar, brett skärp och brett diadem, på detta fick vi korvkioskmeny att äta.

Skulle vilja ut på en promenad, men det snöar så avvaktar ett tag till. Kanske älskling vill följa med och då måste jag vänta tills Liverpool-matchen är slut, i vilken det står 4-0 just nu *woho*.

Carpe Diem

Kommentarer
Postat av: Elenor

Låter roligt med 30-års kalas och vårfest, du låter tjusig ut i den röda klänningen med prickar! =)

Här är det några minusgrader ute och sol, var -12 igår när jag somnade.

Kramar Elenor

2009-03-25 @ 13:54:36
URL: http://www.metrobloggen.se/paltbarn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0