Sova, jobba, träna, äta

Ja, så mycket mer hinns inte med känns det som. Jag önskar dygnet var lite längre så jag fick sova lite mer, en halvtimma till skulle jag verkligen behöva, kanske skulle man testa att gå och lägga sig nio/halv tio en vecka för att bli riktigt utvilad. Måste strax krypa ner under täcket för att vara tidigt på jobbet - morgonmöte imorgon igen. Gillar verkligen mitt jobb, gillar att lösa problemen. Fast nu tror jag att jag både längtar till och behöver en semestern, 6 veckor kvar =D.

Foten känns mycket bättre, var och tränade i torsdag ju och idag efter Milous 20-årskalas drog Johan med mig, ja hör och häpna, med mig till gymmet och jag sprang 30 minuter på löpbandet. Jag är inte så förtjust i löpband, tycker de är lite läskiga så då springer jag nästan fortare än bandet rullar och hamnar för nära handtaget - förmodligen har man dålig teknik.

Jag gillar att äta rätt och nyttigt, tycker om att äta ute... någon gång ibland. Nu är det riktigt kul att laga mat tillsammans med Johan =D, fast måste nog få lite mer tips på vad man ska hitta på varje dag. Får försöka skriva en matsedel så man slipper fundera vad man ska äta varje dag... och handla varje dag, det blir ganska dyrt.

I helgen hade vi Lova här, lördag lunch till söndag lunch *mys*, synd bara att man är så ovan och blir väldigt trött efteråt =D.

Snart går anmälningstiden för Tjejmilen ut också, det blir en tjej från jobbet och hennes kompis, sedan ska mamma också hänga på då får vi ett lag på fyra personer =) och mamma och jag får göra en "mor-och-dotter-grej".

Ska försöka läsa lite imorgon när vi har tvättid, har lånat böcker om autism och aspberger i syfte att lära känna lillasysters handikapp. Saknar henne och tänker på henne varje dag, hoppas hon att någonstans känner det...

Carpe Diem

Kommentarer
Postat av: Ellis

Skönt att din fot är bättre, du verkar ha fullt upp! =)

Har varit på pysselkväll och gjort två kort, ett med en ny fé stämpel.

Ha en fin vecka!

Kramar

2009-06-09 @ 21:34:51
URL: http://www.metrobloggen.se/paltbarn
Postat av: Jenny

Haha nä tyvärr har han inte de. Men om du kikar in på vår hemsida kanske du anar annat =) Hur är d annars då? Kramen

2009-06-11 @ 21:17:19
URL: http://pälsboll.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0