Löpträning

Nu så kanske det börjar ta sig lite. Sved om till löparkläder när jag kom hem och begav mig ut i hettan, det kan ju faktiskt vara 30 grader varmt när Tjejmilen går av stapeln. Om inte annat så lär det bli lättare att springa då när det är lite svalare ut än nu när man tränar i värmen =). Var en minut snabbare idag än igår, var lite "lat" och sprang samma runda nämligen, men det kändes som jag skulle flyta bort när jag kom hem. Nu känns det bara skönt i kroppen.

Gjorde en god ost- och skinkpaj till middag, shit det är riktigt kul att laga mat och man måste inte gått restaurangskolan för att bli duktig på matlagning.

Efter maten gjorde jag en snabbvisit till Valbo och titta in i min nya favoritbutik: Esprit, dom har mycket fina kläder både i butiken och på nätet. Tack rean för att klänningen jag spanat på länge nu var på Rea och på så vis kunde bli min :P. Lyckades även bli ägare till ett par nya välbehövda ridbyxor. Tänka sig vad mycket man hinner på 20 minuter innan affärerna stängs, för att inte tala om vad mycket jag hunnit med sedan jag kom hem från jobbet. All tid känns på något vis längre när det är ljusare ute, men nu är tiden för idag slut.... Och jag som ville läsa lite, hittat så mycket intressant jag vill läsa om...

Carpe Diem!

P.S Saknar mina nära och kära från där hemma massor - bamsekramar till er alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0