Knott

Varit ut på en tur i skogen med Gigo, gick hyffsat bra, hade gått toppen om det inte hade varit för de jäkla knotten. Sprayade honom med insektsmedel först, men inte hjälpte det mig förstås. Kändes ta mig sjutton som att dom kröp igenom ridbyxorna, som jag å andra sidan måste köpa nya.

Idag har solen visat sig här i östra delarna av Sverige, mer av det tack. Gav nästan upp i söndags kväll när jag hörde och läste den ena kommentaren efter den andra på Facebook att på Västkusten där sken minsann solen och det var närmare 20 grader. En tripp neråt för att få lapa lite sol var inte långt borta vill jag lova. Inte har vi så mycket knott och mygg där borta hemma hemma heller (inte som jag själv kan minnas i alla fall).

Tack till min älskling som hjälpte mig att möblera om i vårt datarum trots att det såg omöjligt ut från början *puss på dig*.

Igår hade jag underklädesparty här hemma, åkte till stallet direkt efter jobbet, mockade och fixade maten sen hem och stoppa mat i min och Johans magar. Det är kul att prova massa nya recept hela tiden =). Om jag shoppade några underkläder - jo då... ett sött set. Imorgon ska jag hämta överdelen till nya bikinin jag köpte på Donna här i Sandviken också - kunde ju inte motstå när jag gått och spanat in den fönstret i nästan 2 månader. Så nu vill jag ha solsken, massor med solsken och varma grader.

Jag längtar till semestern NU...

Carpe Diem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0