Inte ett moln...

... jo då vi har moln på himlen här i Sandviken, men tidigare idag kunde man sjunga som Måns "Mums" Zelmerlöv och Tomas Ledin sjöng i slutet av Allsång på Skansen ikväll...

... inte ett moln, så långt ögat kan nå, inte en dropp regn på fleeera dar.... Visst är det härligt när vi får sånt här vackert väder och samma visa är det varje år, men först EFTER midsommar =D. Jag hoppas och ber till vädergudarn att vädret håller i sig om inte annat blir det samma när jag går på semester, nu är det bara 18 arbetsdagar kvar :P.

Var på core ikväll, det var skönt och en aningens svettigt, men tur är väl det för annars skulle man väl göra övningarna fel, eller?

Just det... glömde att berätta att var var till optikern igår för att dubbelkolla hur mina nya fina endagslinser satt och kunde konstera att jag behövde starkare linser *suck*. Men nu kanske jag ser vad det står på lite längre håll utan att behöva anstränga ögat och bli så där trött som jag brukar bli att jag får något fel på linsen framåt dagens slut. Diskuterade även det där med att operera och jag har nog kommit fram till att jag nog måste gå och i alla fall göra en undersökning och se vad människorna på ögonoperationsstället säger, om det ens är möjligt. Det jobbigar är ju att om jag inte skulle bli nöjd så kan jag ju inte ångra mig efteråt så som jag kan göra med linser och glasögon, men ibland önskar jag att jag kunde vakna och se utan att sätta på mig glasögon eller ha i ett par jobbiga linser. Jag vill ha något att jämföra med, men det går ju inte... Någon som vet??? Någon som kan ge mig lite tips och förslag?

Nä, nu ska jag fortsätta läsa lite Balanced scorecard, jupp, här jobbar vi hemma på hög nivå.

Carpe Diem

Förresten... älsklingen kommer hem inatt och då får jag kramas lite *mysigt och busigt* :P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0