Bedtime

Tänkte skriva ett par rader här innan jag kryper under täcket.

Varit skönt att få en extra ledig dag denna veckan, skönt att få sova lite längre på midsommarafton. Var hem till Lottis, Pär och Lova och lagade mat vilket räckte gott och väl för mig. Igår på midsommardagen tvättade vi och tog sedan en promenad innan vi fick en regnskur.

Sovit ganska länge idag också, men sedan jag klev upp har det typ varit full fart. Johan har åkt till Wien med jobbet så då passade jag på att städa lite (det går av någon anledning mycket smidigare att städa när man är ensam hemma).

Är anmäld till Tjejmilen 30 augusti förresten så var ut på en 6-km-runda på eftermiddagen och oj vad oerhört lätt det gick idag. Åkte direkt till gymmet och körde ett core-pass, passade även på att sola lite trots att solen skinit ute.

Nu är det bara fyra veckors jobb kvar till semestern *yiha*, tur att man har att göra så att tiden går fort i alla fall.

Carpe Diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0