Det regnar

Första riktiga dagen på semestern och det regnar - NOT FUN! Borde nog fixa några banankartonger och hämta upp lite skräp från källaren och börja gå igenom, men hur kul är det på en skala. Kanske ska läsa färdigt boken jag börjat på "Det räcker inte med kärlek" av Jenny Lexhed och sen har jag nog en hel hög med andra olästa böcker som jag kan plöja igenom om vädret håller i sig. Fast ska nog försöka hitta på något kul med min älskling *tihi*.

Helgen har ju varit skaplig, har haft Gigo i fyra dagar också. I torsdags hade han boxvila, men i fredags och lördags var vi ute på 15-minuters-promenader igår hann vi inte så långt förrän han vände och sprang hem till stallet igen. Undrar varför han gjorde så. Har inte fått tag på L än så får försöka prata med henne om det idag.

Sprungit har jag också gjort, backtränade i lördags och igår sprang jag med A två varv i Trebo och insåg att jag måste ta det lugnare i början och träna mer backar, Högbo nästa *woho*.

I lördags kväll var Lottis hit, vi laga mat och käka, drack vin och tjöta lite. Började titta på Sex and the City the movie, den är ju hur bra som helst.

Nä, nu ska rastlösa Jenny hitta på något.

Carpe Diem!

Kommentarer
Postat av: Ellis

Regnar för fullt här också, fick en liten frist då jag var på stan och letade väska men sen öste det på igen hade tänkt packa ikväll men haft syster här så blev inget av det.

Hoppas du har en mysig kväll!

Kram

2009-07-20 @ 21:45:17
URL: http://www.metrobloggen.se/paltbarn
Postat av: Anonym

ne, inte än..:) Låna funkar :)

Tihi :) Själv då?

2009-07-20 @ 22:21:23
Postat av: Em

De va jag som skrev här innan :)

2009-07-20 @ 22:22:41
URL: http://emmmmmmsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0