Snart hemgång

Helt trött i huvudet, mycket här på jobbet så här inför bokslutet. Lite problem att lösa, blir dock skönt när de är "lösta".

Hur som.... i onsdags var jag ju och red igen - kanske inte så ovanligt. Red nästan till Högbo Bruk och han var väldigt duktig trots att han försöker testa mig hela tiden.

Igår var det lite födelsedagsfika hos Lottis och tacos som är så gott *smaskens*.

Nu väntar jag mest på att klockan ska slå 17 så att jag kan stänga ner och bli hämtad av min alldeles för snälla älskling. Åka till stallet och ta en promenad, sen ska det bli skönt att få lite helg.

Kommentarer
Postat av: Tessan (Alvas mamma)

Ha en trevlig helg!!

2009-01-24 @ 12:41:21
URL: http://danstanten.blogg.se/alva

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0