Skoskav

Dumma ideér man får ibland. Igår var L hit och hämta min camelback, eller ja bara vattenpåsen, hon berätta att hon eventuellt skulle åka och titta när hennes dressyrtränare skulle rida för en annan tränare (nu pratar vi ryttare som tränar och tävlar på hög nivå). Åh va kul tänkte jag, så sa till henne att ringa mig om hon skulle åka så skulle jag hänga på. Myckte riktigt, vid kvart över åtta i morse ringde hon och jag klev upp och börja göra mig iordning. Så slår mig ideén när jag sitter och äter frukost att jag kan ju åka med henne dit och promenera hem eftersom jag ändå tänkt ta en promenad senare. Sagt och gjort...

Träningen var helt imponerande att titta på, såna där galoppombyten på diagonalen som man ser på tv ni vet, sånt träna hon på och shit, det var snyggt, tycker en annan som tycker det är skitsvårt att få till ett galoppombyte bara ändå utan att nästan flyga i luften *ha ha*.

Så var träningen slut och jag skulle börja promenera, men F*N vilken skoskav jag fick, det hade jag ju kunnat räkna ut efter gårdagens promenad. Om jag ändå kunde tagit tid på mig att sätta på plåster, men nej då och envis är jag också så jag lyckades knata hemåt i en hyffsad takt ändå *dumhjärna*. Hur ska jag nu kunna få på mig de nya stövlarna som gav mig skavet ikväll när jag ska på bio - får väl bli foppa-tofflorna *ha ha*.

Ha en bra dag - jag ska städa bort julen.


Kommentarer
Postat av: Em

Men Jenny då :) Ja, ska man vara fin får man lida pin :) hihi Nu ska jag oxå städa bort julen innan vi ska på bio :) Ses snart! Puss :*

2009-01-10 @ 16:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0