Sängdags

Så var det återigen sängdags - jag tycker dagarna går så hiskeligt fort hela tiden.

Det var lite konstigt att inte åka till stallet igår, inte heller idag, igår greja jag med lite annat och idag var jag på en liten avtackningsfest för en av mina kollegor. Synd att han ska sluta tycker jag för han är verkligen en frisk fläkt i fikarummet och korridoren.

Har i princip suttit fastklistrad framför datorn idag och jobbat i excel, försöker reda ut lite siffror till bokslutsspecarna som ska vara klara till på fredag. Än brinner det inte i knutarna, men lite klurigt är det allt när man inte hittar knuten som ska knytas upp om man säger så... Att jobba med siffrorna från bygg- och miljö har jag inga problem med, dem har jag ju jobbat med hela året, men när jag får nystan från bland annat kommunledningen blir det klurigare. Det är som inte bara en verifikation på balanskontona där inte. A ja, jag får helt enkelt fortsätta imorgon.

Imorgon blir det frissan också - ska bli skönt. Blir nog bara att toppa håret för att nästa gång jag går göra något mer seriöst, frågan är bara vad??? Färga orange kanske *ha ha*.

Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0