Mörkerridning

Mörkerridning idag för första gången på riktigt länge, men jag kan nog tacka snön som fortfarande ligger på vägen och den klara himlen och en stor måne som lös upp vägen för Gigo och mig idag för jag tror inte ni kan hitta någon som är mer mörkrädd än mig - i vuxen ålder. Jag måste nog börja bearbeta det här.

Känns så kul att L vill ha mig som medryttare på hennes snälla men lite tokiga häst =). Det som också glädjer mig är att hon faktiskt inte var helt främmande för att jag rider med Gigo för någon, hon tyckte till och med att det nog skulle vara bra. Och faktum är att det är 20 minuters skritt till Högbo Ridklubb. Nästa vecka när hon åker till Tanzania kommer jag nog dra mig däråt en och annan sväng, kanske dels för ljusets skull, men även för att gå och klättra lite i backarna som finns bakom stallet - de är toppen =).

Ska snart in i duschen och sen blir det hopp i säng för i morse var det minsann inte lätt att kliva upp *gäsp*. Imorgon är det afrikansk dans efter jobbet.

Förresten - 9 dagar kvar =D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0