Mera dans

Yes, det blir fortsättning på den afrikanska dansen *wei*, fast först en månads uppehåll. Riktigt roligt är det och man blir glad, dessutom blir man riktigt svettig och vet ni, om man blir svettig då betyder det att det är lite jobbig träning som faktiskt ger resultat. Fast att det bara varit en gång i veckan märker jag det redan nu.

Nästa vecka ska jag simma lite, kanske en dag i helgen, vem vet, har ju en massa ensamtid att fördriva. Sen blir det dock en massa ridträning på schemat eftersom L åker bort.

Efter dansen var jag hem till "Lus"-familjen (Lovas familj) och nu har hon fått ett alldeles eget litet rum med Laban på ena väggen. Var iväg och köpte en byrå och sen fick jag mat :P *tack för maten*.

Nu ska jag sova så att det går över till att bara vara 7 dagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0