Imorgon kommer han :P

Äntligen, bara en natt kvar innan min älskling kommer hem *tihi*. Om fyra timmar lyfter hans flyg och han är på väg hemåt - så underbart!!!

Hade hit min underbara vän Lottis ikväll efter styrelsemöte i brottningen. Kan säga att det ska bli så skönt nu när jag avsäger mig mitt uppdrag där efter många års slit, sista året har känts ganska motvilligt. Har inte alls samma intresse för det nu som i början.

Hur som.... Lottis och jag snacka lite skit :P över en kopp the och så hade hon semla med sig *oopps* och jag som försöker äta GI, men jag antar att den försvann i min förbränning som nog ligger ganska högt nu när jag hållt igång så pass mycket. På lördag ska vi ta med oss våra karlar och gå på Church Street *mumma*, eller rättare sagt så är det Johan, P och jag som tar med oss Lottis för att fira henne lite i förskott. Och sen ska ju självklart vår allas lilla Lus/Lovismakaronis/Lova följa med. Det blir nog hur mysigt som helst.

Känner att jag varit vaken på övertid idag, men vad gör man inte för sina vänner =).

Imorgon ska jag förmodligen lära mig lite nya arbetsuppgifter *spännande*. Kommer att serva ekonomikontoret lite under bokslutsarbetet och kan på så vis lära mig använda många nya saker i de arbetsuppgifter jag redan har. Känner däremot att jag behöver vara betydligt tidigare på jobbet då jag tänkt gå tidigare imorgon för att fixa innan älskling kommer hem...

.... night night everyone.

Kommentarer
Postat av: Tessan (Alvas mamma)

Nej men oh.. jobbar du också med ekonomi....?

2009-01-16 @ 13:12:47
URL: http://danstanten.blogg.se/alva

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0