God morgon/förmiddag

Det var en bra film - var med Carro och Em på Australia igår. Den var bra, men lång =). Och jag fick mina pop-corn =P, det var riktigt smarrigt. En godis tog jag ur Carros påse också, EN! Det tycker jag var duktigt av mig. Kom hem och i säng runt 02.00 inatt *gäsp*, var med hem till Em en sväng och titta hur hon bor... och hennes dataspelande sambo *hi hi*. Jag fråga tjejerna vilken deras första film som de såg på bio var. Min tror jag var Ronja Rövardotter eller möjligtvis Strul med Björn Skifs - då tyckte de att jag var gammal =( *ha ha*.

Det regnar här idag, trist, jag som vill ha snö som lyser upp när jag ska rida om kvällarna *hm*. Blir det dessutom kallt på kvällen så blir det halt på vägen och då kan man bara skritta *skittrist*. Jag ska i alla fall ta en promenad snart, "det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder".

Tur att det finns msn, faktiskt, i alla fall när jag är här och älskling är i Kina. På fredag när jag vaknar sitter han redan på planet hem och det är i alla fall bra =). Tänkte gå tidigare från jobbet då för att hinna till Gigo innan Johan kommer hem så antar att jag måste jobba mycket resten av veckan, komma tidigt och så för att jobba undan lite. Ikväll blir det i säng tidigt - 21.00.

Nej, nu ska jag göra mig iordning och ut i regnet. Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0