12 dagar med Gigo

Nu är 12 dagar med Gigo slut.
I fredags tog jag en promenad eftersom jag var så oerhört trött efter jobbet och bara ville hem i princip. Men att promenera 30 minuter med häst är faktiskt jobbigt.

Igår, lördag, va jag dit före alla andra kändes det som =), mocka och dona, städa L:s skåp medan snön yrde utanför stallet. Efter många vändor fram och tillbaka konstatera jag att han nog fick stå på grund av snöyran. Fick höra idag att jag nog gjorde rätt i det eftersom snön hade piskat i ansiktet.

Idag däremot när det var tung snö vilket ledde till styltor va jag ut och jag fick sällis av A och hennes häst Mathilda. Det var skönt. Gigo skötte sig bra. Vi red bort och klättra lite vid ridskolan så hästarna fick jobba ändå.

Imorgon kommer L hem =), då får hon ta hand om honom ett par dagar *hi hi*. Fast nästa söndag ska jag fråga henne om jag får låna honom till ridhuset då KRK lånar det och kan vara kul att rida för någon kanske.

Nu är det lite mat och sen en promenad hade jag tänkt.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej tjejen! Hur är det med dej? Nu va det år och dar sedan. Vi kanske skulle satsa på att träffas någon dag, lr vad säger du?

kram J

2009-01-25 @ 22:46:46
URL: http://pälsboll.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0