11 dagar kvar

till älskling kommer hem, jobbigt när man bara är hemma och inget gör =(.

Ut till stallet idag, en uteritt på 1 timma. Gick väldigt bra, men det var kallt och vägen där jag red, där var det en massa snö. Ska ut på onsdag också, men då blir det ju kvällsritt och det kommer att dröja ända till den 17:e innan jag kommer rida i dagsljuset igen. Jag är mörkrädd!

Direkt efter stallet åkte jag till Seljansö och assisterade mina vänner i form av barnvakt, matat, bytt blöja, somnat, busat och lekt =D. En lus och en jabbadehutt.

Sen har jag bara varit hemma, varit en sväng till ICA och sen ut på en prom och nu är jag ju trött så då är det nästan sängdags.

Carpe Diem!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej vännen! Tack så mycket för hjälpen igår... Ovärderligt! Kram

2009-01-06 @ 16:54:18
Postat av: Elenor

Roligt att du tittade in och kikade på korten, hoppas de som får dem ska tycka om dem! =)

Kramar

2009-01-06 @ 20:23:14
URL: http://www.metrobloggen.se/paltbarn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0