-19 grader

Gick inte upp jättetidigt idag, men inte sent heller (09.00), tittade på termometern eftersom jag tänkte ta en promenad lite senare. Och mycket riktigt, hela 19 minusgrader visade termometern *huttrar*.

Fixade lite god omelett till min älskling och mig som vi käka till frukost innan det blev puss- och kramkalas. Jupp, nu är han ute och far igen - 12 dagar ska han vara borta och denna gången har han tagit flyget till Kina. Måste erkänna att det är lite tomt här hemma nu, men jag kommer nog att ha fullt upp ändå så fort jag börjar jobba på onsdag.

Tog en riktigt rask promenad efter att Johan åkt, trots att jag var ordentligt påklädd frös jag (-15 grader när jag knalla iväg). Gick förbi och hjälpte till att måla i Lovas rum innan jag gick hemåt. Efter det blev det raka vägen till Valbo med Em och Carro =D - tack brudar för smakråden. Lite sallad på McD och nu ska jag bara slappa

Carpe Diem!

Kommentarer
Postat av: Em

Tack för en trevlig tripp :) Vi måste ses snart igen :) Kramis

2009-01-05 @ 14:09:22
Postat av: Johan

Gick och la mig när vi pratat idag, det resulterade i att jag vaknade nu innan 4 lokal tid, bäst man försöker sova lite till. Puss puss

2009-01-05 @ 21:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0