Sedan sist

Så vad har hänt sedan sist. Mest det vanliga. En hel del på jobbet, fick stänga av telefon och stänga dörren häromdagen för att bli klar utan att bli störd av folk som bara går in och vill ha hjälp. Även kvällarna har varit fullbokade.

I måndags var jag på spanska, trodde verkligen att jag skulle ha tid med den denna "terminen", men tyvärr så schemalades den halv fem på en måndageftermiddag. Jag vill läsa klart steg två så det är bara att bita ihop. Imorgon måste jag nog tyvärr hoppa över då jag har ett sent möte som jag inte har en aning om hur lång tid det tar.

TIsdagskvällen var jag i Norrsätra på brottarmöte, snart så är det över...

Onsdagen ägnade jag mig åt det fritidsintresse som står mig varmt om hjärtat - ridningen. Det var trevligt att få komma ut i friska luften lite trots kylan. Bra med all snö som ligger kvar är ju ljuset =) och när snön försvinner har det förhoppningsvis börjat bli lite ljusare ute.

Torsdag, afrikansk dans och sen blev jag hämtad av älskling, vi fixade lite att äta och sen åkte vi hem till Lova med familj och umgicks lite.

Äntligen fredag, åkte till J och P med semlor efter jobbet och sedan vart det mat med Lottis och Pär.

Igår var det alla hjärtans dag, vi låg lääänge i sängen och myste (i alla fall enligt mig *hi hi*). Åt en sen frukost/brunch innan jag åkte med L till Granngården i Kungsgården. Kvällen umgicks vi med Johans föräldrar med god mat och gott vin till Melodifestivalen.

Sa redan igår innan vi somna till Johan att om jag vaknar tidigt söndag morgon så tar jag en promenad och det gjorde jag. Det var lite kallt om benen trots att jag var påklädd. Hade dock glömt mitt headset på jobbet *mutter* så fick lyssna på snön som knarrade. Har även hunnit vara till stallet och ridit på en piggelin till häst i underbart vinterväder.

Nu är det dags att fixa lite mat - ostgratinerad blomkål med kassler.
Carpe Diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0