Nysimmad

De första 10-20 längderna var hur sköna som helst, resten kändes mest som en pina då motionsimningsbanorna blev invaderade av vattengympafolk. Jag hörde ett svagt rykte mitt i skvalpet från elitsimmarna på vänster sida om mig att det var något fel på träningsbassängen. Oerhört dåligt av de som arbetar på badet att inte gå ut i högtalarna och tala om läget. Det blev väldigt trångt, plaskigt och nästan lite otrevligt - inte alls den där sköna simturen som jag kände att jag behövde. Men, men... that's life.

Igår fick jag med Johan ut på en promenad, det var också skönt, fast träningsvärken från söndagens ridpass gjorde sig väl påminnd *ha ha*.

Nu ska jag käka lite och kanske ta det lite lugnt *wow*. Är ensam hemma ikväll, kanske titta på Sex and the City - the movie :P

Carpe Diem!


Kommentarer
Postat av: Em

gd :)

2009-02-08 @ 11:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0