Heartbreak

I fredags och igår hade jag Gigo. Fredag var en lång dag på jobbet, inte tidsmässigt, men den kändes som det dubbla. Internrensning är inte någon höjdare att jobba med, men måste självklart göras. Får fortsätta imorgon måndag då jag även ska jobba fram lite bra material att räkna ut kostnadstäckningsgrader. Och så årsredovisning så klart =).

Blev en promenad med Gigo i fredags kväll eftersom jag hade en hemsk huvud- och nackvärk, igår däremot skritta vi i den djupa snön. Red mot bommen, tänkte låta honom jobba lite i skritt efter den också, men då han var en aning pigg vände vi hemåt för att undvika att han skulle bralla iväg =). Hoppas L varit ut idag och att det gick bra.

På kvällen var vi bjudna till L på lite party med utgång i Gävle. Oj, jag har som inte varit ut på krogen på två år snart - det var som på tiden =). Kul var det också att få komma ut och svänga runt lite, fick till och även med oss Johan ut och upp på dansgolvet *hi hi*. Första gången var det jag var på Heartbreak också, bra musik och mycket folk i alla åldrar *trevligt*. Jag skäms att skriva att sist jag var ut på krogen i Gävle nog var 2003 på Goya, fast kan ha varit senare också i och för sig, beror på när CH brann för det stället gillade jag starkt =).

Idag fick vi besök av hela lusfamiljen (Lova med familj), de stora barnen var här ensamma och spela lite PS3 först. Alltid lika mysigt. Och Lova hon växer och blir så stor, nu kan hon sitta själv kortare stunder =D och så gör hon pruttljud med munnen *ha ha*. Tänk så fort allt går.

Carpe Diem!

Kommentarer
Postat av: Jenny

hej stumpan! Glad alla hjärtans dag på dej. Tänkte bara säga att ja skaffat blogg här med..å att du ligger länkad från min sida om det är okej? kram på dej!!! å hälsa gubben!

2009-02-14 @ 14:36:36
URL: http://snuttanrace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0