Baby-boom och träning

This drives me crazy =). 10,5% av alla som jobbar på mitt jobb ska under 2009 bli mamma eller pappa och jag vet fler som ska bli eller har blivit. Roligt för samtliga berörda, jag önskar dem all lycka.

Idag har jag gjort något som det var längesen. Ovanpå vårt kontor har vi ett litet gym-hak kan man säga. Lite konditionsmaskiner, en skakare, en bänk, skivstång och lite annat smått och gott. Kvart över fem knalla jag dit upp och bytte om och körde ett styrketräningspass. Tror inte jag gjort det sedan tidigt i höstas någon gång, imorgon kommer jag garanterat ha träningsvärk =). Men det var verkligen hur skönt som helst. Roligt, svettigt och jobbigt var det. Hade mp3 i öronen och passade på att shakea loss lite *ha ha*, hoppas ingen såg. Sen blev det en promenad hemåt.

Älsklingen fick förresten cykla till jobbet idag *fnittrar*, garagenyckeln råkade vara i min jackficka som var med mig på jobbet *ooopppps*. Lovar att inte göra om det.

Får se vad jag hittar på nu innan sängen kallar, kanske sticka lite i mysfåtöljen.

Carpe Diem!

Kommentarer
Postat av: Jessica L

Du gumman, det där med nyckeln - gör det till rutin! Så blir din älskling snabbt i bättre form! He he... Kram

2009-02-26 @ 18:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0