22.30/23.00

Jag är ingen morgonmänniska, har väl egentligen aldrig varit, men jag är inte heller någon kvällsmänniska. 21.30-22.00 är den optimala tiden för mig att krypa till kojs på vardagskvällarna. Ibland har det en förmåga att bli senare, som det blivit denna veckan. Nog för att jag har svårt för att komma upp på morgonen i veckorna när jag lägger mig i bra tid, men ju längre ifrån 22.00 och närmare 23.00 klockan blir desto svårare har jag för att kliva upp om morgonen. På helgerna däremot har jag svårt att ligga kvar i sängen. Vaknar jag så kliver jag upp. Detta får man höra rätt ofta både från vänner och från min älskade sambo. Men om jag ändå är vaken, varför ligga i sängen och inte ta vara på den lediga tiden man har. Dessutom är det desto tråkigare att ligga kvar vaken ensam i sängen, säg om Johan fortfarande sover. Nä, då ligger jag bara och vrider och vänder på mig, blir rastlös

Som jag trodde igår fick jag träningsvärk idag efter styrketräningen. Tog en timmes promenad nu på kvällen, var meningen att Carro skulle hänga på, men fick sms om att hon inte kände sig nå pigg och då är det bra att vila lite. Återhämta lite krafter. Var faktiskt mysigt att promenera i snön som föll =). Inte behövde man ha tokigt mycket kläder på sig heller, det tycker jag om.

Imorgon ska Gigo och jag ner till ridhuset och träna för Madde (om han är fräsch vill säga) - det ser jag fram emot. Sedan är det äntligen helg *hi hi*

Carpe Diem!

Kommentarer
Postat av: J

Kolla in min senaste blogg..se dej som utmanad =) Hoppas de är fint annars! Kram i massor

2009-02-26 @ 23:20:34
URL: http://snuttanrace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0