Hemma

Kom hem runt 20-tiden nu ikväll och skriver bara ett par rader nu. Har hunnit packa upp, varit och handlat lite frukost, läst lite bloggar, läst dagstidningen i pappersform (kanske snarare skumläst och läst mig in på de viktigaste artiklarna) som jag missat när vi varit borta (10 stycken cirka), kollat mail både privat och jobbets. Imorgon ska vi tvätta och jag ska planera in lite hästdagar och försöka ut och löpträna lite. Ska försöka ta tillvara på de två semesterdagarna som är kvar för jag har mina aningar om att det blir mycket jobb...

Carpe Diem!

Kommentarer
Postat av: Ellis

Ha så skönt på dina sista semesterdagar! =)

Jag har fått veta att jag får flytta in sista helgen i denna månaden, så det var skönt, lite mer tid att flytta, städa och få denna besiktat!

Kram

2009-08-11 @ 00:56:45
URL: http://www.metrobloggen.se/paltbarn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0