Frissabyte

Ringde min frissa idag, trodde prompt jag skulle få byta tid, men icke då. Frissan har fått nytt jobb - att jobba som yrkeslärare. Önskar henne verkligen all lycka =), har jag tur får jag en ny tid hos henne annars blir det till att ragga en ny bra frisör, hur man nu gör det. Det jobbiga är ju självklart att jag haft samma frissa i 6 år och före det har jag också bara haft samma i många år innan jag bytt, man vill ju inte släppa vem som helst i håret på en.

Första jobbdagen efter semestern förflöt bra, skönt att börja på en torsdag för det är ju snart helg igen *hi hi*. Var ut och sprang i Trebo nu på kvällen och imorgon kommer Emma och Carro *jippi* på besök. Nu är det natti.

Carpe Diem!

P.S Lovar att skriva om semesterveckan i Västergötland i helgen.

Kommentarer
Postat av: Ellis

Sov så gott, råkade fastna på msn och sen i telefon, men nu ska jag logga ut och sova också!

Kramar

2009-08-14 @ 01:39:06
URL: http://www.metrobloggen.se/paltbarn
Postat av: Johanna

Kan varmt rekommendera Frisersalong Shape på Sandbacka park!

Är så grymt nöjd med det stället!

kram

2009-08-23 @ 17:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0