En vecka kvar

Så skönt, om en vecka ligger jag nog i sängen och sover för då är det över - Tjejmilen alltså. Längtar tills man står där vid startfållan och trampar, hoppar upp och ner ivrig över att få starta, men längtar även tills de där 10 kilometrarna är över, längtar till den där härliga duschen efteråt, första måltiden efteråt. Man känner sig så tom i magen och man kan äta hur mycket som helst (ialf känns det så =) ).

Veckan som gått har jag typ bara sprungit en runda, ja ni läste rätt, EN!!! Och idag var älsklingen och jag i Högbo och gick runt sjön, knappa 4 km. Träningsvärk i låren har gjort att jag typ tvingats till vila, nu ikväll känns det aningen bättre så har jag tur så kan jag ta en runda och gågga imorgon när jag ändå är gräsänka. JA, okej jag har abstinens, vill inget hellre än att ut och springa, men vill ju inte vara helt utsliten på söndag.

Åh, måste berätta. Jag slipper ha ångest över frissabytet... än så länge, har fått en tid till hos "skvaller"-frissa och jag är huuur nöjd som helst. Tack för tipset "Johanna", jag hade det stället i åtanke så vem vet... kan ju vara smidigt när det ändå är i samma hus som gymmet :P.

Nej, nu ska jag ta och dricka lite te och läsa lite... jag har varit lite av en bokmal och det börjar ta form igen =).

Carpe Diem!

Kommentarer
Postat av: Ellis

Lycka till med tjejmilen, ska bli roligt att ses om en månad ca! =)

Kramar

2009-08-23 @ 23:43:15
URL: http://www.metrobloggen.se/paltbarn
Postat av: Ellis

Säger bara en sak- värkande armar och trött! =)

Det kommer att bli bra till sist, packar mer nu ikväll igen.

Kramar

2009-08-25 @ 22:03:59
URL: http://www.metrobloggen.se/paltbarn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0