Trött

Det tar verkligen på krafterna att hålla på med häst en hel dag, har känt mig oerhört seg hela dagen och kände efter lunchen att blodsockret dippade en aning.

Påskaftons kvällen spenderade vi som sagt hemma hos Johans föräldrar - de är ju bara helt underbara =). Åkte bil dit, men promenerade hem. Påskdagens förmiddag ägnade vi åt en lång härlig promenad i det helt förträffliga vårvädret *tumme upp* och i vanlig ordning svullna mina fötter upp och jag fick lite skoskav. Fick stanna till hemma hos svägerskan (när vi nästan ändå var hemma) och låna lite plåster. Sedan blev det tvättstuga och jag var iväg en sväng till Järbo och planerade lite dressyrtävling med KRK. Kom i säng sent trots att jag hade behövt lägga mig redan vid 21, men det är aldrig fel med "kvalitetstid" tillsammans med älsklingen.

På självaste annandag påsk var jag uppe före tuppen för att följa med L till Hofors på dressyrtävling, LC:1:an gick okej (efter att tittat på filmen), men för mycket nervositet och stress är inte bra. LB:1:an däremot gick ju kanoners och det blev en fjärde placering för det duktiga ekipaget. Klockan tre åkte vi från Hofors, halv fem satte jag mig ner vid matbordet för att äta med Johans familj (vi blev ditbjuden en gång till under påskhelgen =) ). Ni är så mysiga.

Det var lite skumt att komma till jobbet efter fem dagars ledighet, men har förberett en massa inför imorgon då vi har kontorsdag och jag ska få äran att berätta om det ekonomiska läget *nähä*. Promenad till och från jobbet idag och sedan enbart slapp. L var hit och vi kika på filmen från igår =).

Vet inte om jag ska gymma eller gågga imorgon, kan ju gymma på lunchen på torsdag om jag cyklar till jobbet.

Nu är det natti - Carpe Diem!

P.S Just det ja... Europastegstävling på jobbet började igår och jag stegar på för fullt *hi hi*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0