Hemma hemma

Nu ska jag alldeles strax åka hem till hemma hemma, Västergötland *wei*. Ska bli skönt med lite luft därifrån. Första målet är Laxarebo där vi sover åtminstone en natt *mys*. Anita har nog fixat mat till vi kommer fram. Nu ska vi bara slänga i oss något här hemma så att vi står oss hela resan, fast känner jag Johan rätt kan det bli något glassstopp *ha ha*.

Tog upp lite kläder från källaren btw, två blusar/skjortor som jag kaserat för jag insåg att jag inte skulle kunna ha på länge passade. Jepp ni läser rätt - bysten har mao blivit mindre eller nåt sånt. Däremot satt mina läckra och härliga vita Madonna-jeans fortfarande som ett korvskinn, så det kan bli, måste tvättat dem för varmt *ha ha*.

Trevlig valborg - Carpe Diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0