Att vara eller att inte vara...

... det är en bra fråga, men jag vet att jag är från Vara. I alla fall från "Schlâtta" som man förmodligen skulle säga på riktig "Vâschötta"-dialekt *ha ha*.

Suttit i möte med konsulter från Aditro på eftermiddagen, jag tror bestämt jag måste lära mig att förstå tekniker lite bättre. Ekonomer och tekniker pratar liksom inte riktigt samma språk. Kanske ungefär som att försöka få en från Sthlm att förstå va en äkta bonne från Varaschlätta säger eller kanske från Skåne. Men med lite utbildning och hjälp från dessa konsulter ska det nog gå bra även för lilla mig =).

Men ikväll blir det lite underklädesparty i Hillsta med ett gäng hästtjejer, men först lite mat i maggen med älsklingen.

Carpe Diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0