Höstpromenad

Har varit ut på en skön promenad med Jolina, VILKET VÄDER! Helt underbart, solen skiner och nästintill klarblå himmel. Skönt att vara ute och få alla vitaminer man bara kan som solens strålar skickar till en - ett lyckopiller helt enkelt =).



Något annat som ger en lyckopiller är bebisar - igår kväll var vi till Årsunda och hälsa på ett par vänner till Johan som nyligen fått bebis, eller ja, nästan tre månader sedan. Mycket trevligt.

Tidigare på dagen var vi ner på stan och käka lite innan vi åkte till Valbo för att handla lite - där fick Johan äntligen lite fika. Skulle ha tagit en promenad Johan och jag när vi kom hem (innan vi skulle till Årsunda), men det var ju fotboll - Liverpool vs Stokes så jag fick ut och promenixa själv. Blev en runda på 50 minuter i rask takt - lite halvkuperad terräng. En av favoritrundorna som jag och min favvo-tjej faktiskt hade både vår, sommar, höst och vinter.

Ska nog strax åka och kika på fotboll på Skogsvallen - fullt upp blir det till veckan. Jolina måndag, onsdag och torsdag plus en del att stå i på jobbet. På fredag kommer min vän P från Alingsås *nice*.

Carpe Diem!

Kommentarer
Postat av: Elenor

Vilket fint väder ni har haft idag, så var det imorse när jag vaknade av hostan, men annars mest mulet med enstaka solglimtar och blåsigt!

Kram

2008-09-21 @ 20:01:04
URL: http://www.metrobloggen.se/paltbarn
Postat av: Carro

jo men vi går faktisit inte lika ofta på nätterna längre :) Vi blörjar bli hyffsat duktig på att att sova :P till o från iaf :D

2008-09-22 @ 21:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0