Hej hallå...

Oj, det här kommer att bli konstigt, men många kommer säkert tycka att det är toppen.

Den stationära datorn "kraschade" och Johan var tvungen att installera om allt och nu måste jag fixa en ny site att lägga upp min hemsida på så då tänkte jag även passa på att uppdatera hela hemsidan - på nåt vis får jag väl lägga in bloggen i hemsidan om jag lyckas filura ut hur man bär sig åt - någon som vet??? Om någon har tips på hur min nya hemsida ska se ut mottages tips gladeligen, den kanske kan fortsätta vara grön, men kanske det är på tiden att byta ut bannern högst upp. Tessan hjälp!!!

Annars då... jo'rå det knallar. Gillar mitt jobb oerhört mycket trots att man har häcken full för jämnan - det är stimulerande om man säger som så och jag får som en kick när jag löser ett problem. Vill bara ha mer *hi hi*.

Det som känns oerhört trist just nu är att M ska sälja Jolina och ta utlandstjänst - jag ogillar det starkt måste jag säga och ridlusten är inte den, den borde.

I söndags var jag och kika på Mamma MIa med A-L *toppenfilm* - tur att alla filmer handlar om att gifta sig som man går på jämt eftersom det aldrig får en att fälla en och annan tår - eller så kanske man grinar ihjäl sig.

Och nu gjorde Kim Källström mål mot Ungern - Heja Sverige!!!

Vill säga tack till världens bästa älskling som gör mig glad varje dag också, men idag vart jag lite extra gla och en smula generad när han kommer in på jobbet med en fin bukett blommor, den var rosa *tihi*.

Carpe Diem!!!

Kommentarer
Postat av: Mr P

På tal om fotboll... Du kan hälsa Johan att imorrn åker hans Böös-gäng på stryk!!! :)

2008-09-10 @ 21:50:24
Postat av: Carro

kul att du skriver lite så man får läsa lite ;) tihi läsa va som händer i ditt liv ! puss

2008-09-10 @ 22:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0