Hästpromenader

... ja så ser utsikterna ut framöver. Det är nästan att jag har glömt bort när jag satt på hästryggen sist, tror nästan det var två veckor sedan. Va ut på promenad i skogen med Jolina i lördags - 45 minuter blev det i lite blandad terräng. Jag hade träningsvärk efteråt *ha ha*. Även igår var vi ut en sväng och ska även ut imorgon, ska bli spännande det här. Tur att jag har att göra med världens snällaste häst som följer lydigt bakom - lydigare än Lady. Lady gick framför matte, Jolina går bakom - ingen av dem förstod/förstår det där med att "gå fot".

Fick ett samtal från en gammal stallkompis igår - ryktet sprider sig fort och medryttare växer knappast på träd, allra helst inte bra sådana. MEN, Jenny måste tänka över det här lite - vad jag vill med mitt ridande och så länge Jolina bor i Högbo åker jag dit och håller igång henne.

Däremot så har jag lovat att höra av mig till Torres "lill-matte" så jag kan åka och hälsa på gammel-farbrorn ute i Hedesunda. Det ska bli spännande.

Nä, nu ska jag ta och fixa lite, min underbara vän E fyller år på fredag *tihi*.


Hästpromenad 080913

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0