Barnportion

Nu är jag riktigt mätt i magen - har ätit en kebabtallrik som barnportion och jag är riktigt mätt. Fast å andra sidan kan ju det bero på att jag inte varit särskilt pigg senaste veckorna. Förra veckan var en mellanvecka, känns lite skumt, men ända sedan veckan innan L fick sin lilla flicka har min mage spelat mig små spratt - så även känslorna. Är det det som kallas för kvinnliga hormoner?

Jag hoppas att förkylningen ger med sig något så att jag kan ta en härlig ridtur på lördag.

Ska ta och gå med lite sopor nu sedan blir nog resten av kvällen lugn.

Carpe Diem

Kommentarer
Postat av: Anna

hej hej!!



Nu hitta jag in till dig hihi.. kvinnliga hormoner dom är inte att lek med dom ler

2008-09-12 @ 14:47:48
URL: http://annasvikt.blogg.se/
Postat av: Helena

Hej jenny! hur är det med dig? Här är det bara fint.. Har oxå skaffat en blogg.. där kan du följa mig o moa =) ha det gott kram

2008-09-14 @ 21:53:23
URL: http://busansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0