Fullt upp...

... hela veckan lång. Veckan har precis börjat och jag har redan blivit uppbokad typ varje kväll/dag.

Det var hur skönt som helst att ha en extra dag ledig - långhelg helt enkelt. Jag städade och fixade lite här hemma innan jag tog en promenad i "snöstormen" hem till Lottis och alla barnen. Där fick jag lite soppa och macka, det värmde gott =). Pratade med Lottis och myste med Lova. Fredagskvällen blev relativt lugn, Johan och jag var och åt lite mat innan vi åkte till hans föräldrar där han bytte däck.

Lördagen gick rätt fort eftersom min älskling "tvingar" mig att ligga kvar i sängen lite längre på lediga dagar, jag är som de flesta som känner mig av en rastlös natur och har svårt för att bara "ta det lugnt". Vi tog i alla fall en prommis efter lunch. Sen var det dags att göra sig i ordning för att åka på födelsedagskalas/-fest hos S i Hillsta (Kungsgården). Det var hur trevligt som helst och fick till och med prata lite engelska på högtalartelefon bra många minuter - jag gjorde visst bra ifrån mig =). Johan och jag gav upp när de andra drog iväg till krogen. Det var skönt att åka hem och sova.

Imorgon blir det en tur till en annan vän i Kungsgården, onsdag promenad med M, torsdag och fredag på konferens med jobbet i Söderfors, lördag åker M och jag till Hudiksvall för att hälsa på Jolina =) och ja... sen är veckan slut.

Nästa vecka då... Em och Carro: bio då kanske - mitt i veckan???

Har varit på spinning idag förresten - känner mig riktigt duktig =).

Carpe Diem!

Kommentarer
Postat av: Carro

ska kolla hur jag jobbar o så där :P

2008-11-04 @ 00:16:40
URL: http://klyftaaaaaan.blogg.se/
Postat av: Helena

Tack tack!

2008-11-07 @ 20:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0