Äntligen hemma

Varit borta på facklig kurs i tre dagar på Djurönäsets kursgård ute i Stockholms skärgård - värsta glassigt =). Njae faktiskt inte, jättefint ställe, skön säng, god mat och trevligt folk, men att sitta inne mellan 08-20 är väl ingen höjdare dessutom bröt min förkylning ut rejält mitt i allt *suck*. Nu är jag i alla fall äntligen hemma med min dataspelande älskling *hi hi*.

Tänkte eventuellt vara hemma från jobbet imorgon, skulle behöva vila ut, MEN var in och läste en liten del av mina mail och insåg att jag typ måste vara där imorgon *gah*. Har bara hur mycket som helst att fixa innan jul och sen är det nytt år och bokslut.

I fredags var jag hur som ut och promenixade med mina kära vänner Em och Carro, hur mysigt som helst i snöyran. Vi får ta en filmkväll framöver. Jag ska kolla över bioutbudet så får vi bänka oss i biofåtöljen med en kartong pop-corn och mysa :P. Och du Carro - du kommer fixa allt, jag tror på dig =D.

Nä faktiskt... har väl inget mer att berätta i skrivande stund, men jag får återkomma då jag har något att berätta igen :P. Nu ska jag nog krypa ner under täcket och krya på mig till imorgon bitta *gah*.

Carpe Diem!

Kommentarer
Postat av: Carro

Tack gumman:)

2008-11-28 @ 23:39:32
URL: http://klyftaaaaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0