Afrikansk dans

Idag har jag varit på afrikansk dans - shit va kul =D. Man blev verkligen hur glad som helst, dessutom var det svettigt och jobbigt, sällan man råkar ut för de kombinationerna samtidigt *ha ha*. Synd bara att det bara var 6 tillfällen, men, men... kanske finns någon fortsättningskurs i vår.

Inte har jag ridit på evigheter heller, måste bestämt höra av mig till L för att provrida Gigo. Appropå ridning så var M och jag upp till Hudik i lördags för att hälsa på Jolina =), hon såg då ut att må fint, hoppas allt går bra i fortsättningen... Åker upp och hälsar på henne i mars igen *ser redan fram emot*.

Lördag kväll var vi ett gäng som överraska M med middag ute, massa prat och trevligt umgänge - kan inte bli bättre. Hon flyttade ju igår - önskar dig all lycka =).

I vanlig ordning har jag haft fullt hela veckan. Varit med på work-shop/utbildning av ny version av ett ekonomiprogram i två dagar eftersom jag ska hjälpa ansvarig en del. Alltid roligt med nya utmaningar, men det har varit mycket data-prat vilket inte är riktigt mitt språk =)

Ta det lungt....

Carpe Diem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0