Rehab

Denna veckan har jag varit på rehab på sjukhuset för att göra en utredning på min nackskada. Har gått riktigt bra, men varit jobbigt. Tufft när jag ska känna efter och berätta om skadan och smärtan. Denna gången känns det riktigt mycket bättre än de övriga gånger jag varit i kontakt med dem.

Har faktiskt hunnit med jobbet en del, fått röjt undan lite arbetsuppgifter. De 6 arbetsdagar som är kvar innan julledigheten har jag en del att förbereda inför bokslutsarbetet som precis börjat.

Efter jobbet idag var det afrikansk dans på schemat, shit... man blir verkligen hur glad som helst av det och det ryktas om en fortsättningskurs till våren.

Nu ska jag krypa ner under täcket. Trist bara att min älskling inte är hemma, hade jättegärna myst lite med honom =), men han är ju hemma imorgon igen.

Carpe Diem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0