Mitt jobb

Ja... mitt jobb, jag måste säga att jag trivs oerhört bra där =). Jag får göra mycket av det jag utbildat mig till och jag känner mig tillfreds med mina arbetsuppgifter. Att få nya arbetsuppgifter och ibland får ägna mig åt en del problemlösning gör inget, det är oerhört roligt när man lär sig rutinerna i arbetsuppgifterna och känslan av att få lösa ett "problem"/frågetecken i den ekonomiska världen gör mig verkligen GLAD! Ibland kan jag dock känna att arbetsdagarna är långa (arbetstid 07.45-17.00), att man inte hinner med så mycket mer, but I guess that's life =). Å andra sidan när jag är mitt uppe i något kan jag ha lite svårt att avbryta mitt i så jag antar att det jämnar ut sig. Det här året är praktiskt sett snart slut, fast 2008 kommer nog inte vara slut förrän i januari någon gång, sen är det dags att börja planera inför 2010, samtidigt som 2009 ska följas upp månatligen.

Strax läggdags, på jobbet sa de att det är Titanic på tv nu ikväll, men vem orkar vara uppe till halv ett inatt *gäsp*. Kvällspromenaden satt fint, och imorgon ska jag simma på en lite längre lunch. Om en vecka är det dan före dopparedan *mys* och då är mamma och brorsan här.

Carpe Diem!

Kommentarer
Postat av: Em

Ja, jag vet :) Tihi :) Men vi gjorde me ljuschoklad ist :) Tihi :)

2008-12-18 @ 00:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0